Aktualności

PARTNER CUP 2015 ( ROCZNIK 2003, ROCZNIK 2000)

2015-02-17

Kolejny pasjonujący weekend za nami. W sobotę, w roczniku 2003 zwyciężyła AP Kotwica Kołobrzeg, natomiast w niedzielę w roczniku 2000 Błonie Barwice.

W sobotę, punktualnie o 10-tej turniej PARTNER CUP 2015, w hali Zespołu Szkół w Barwicach rozpoczęły drużyny z rocznika 2003 i młodsi. Udział wzięło 10 zespołów: Drawa Drawsko Pom. I, Drawa Drawsko Pom. II, Chojniczanka ERMO Chojnice ( 2004), AP Szczecinek, AP Kotwica Kołobrzeg, Iras Czaplinek, AP Reissa, Orlik Czarne, Błonie Barwice I. Ponieważ nie dojechała drużyna AP Technik Świdwin gospodarze wystawili Błonie Barwice II. Walczono w dwóch grupach, systemem każdy z każdym 1 x 10 minut. Poziom turnieju był bardzo wyrównany, o czym świadczy m.in. mała ilość strzelanych bramek. Drużyny, które zajęły miejsca V grały o miejsca 9-10, natomiast pozostałe przechodziły do ćwierćfinałów. W fazie grupowej ważne było, by zająć jak najlepsze miejsce. Teoretycznie trafiało się na słabszą drużynę z drugiej grupy według klucza 1A – 4B, 2A-3B itd. To tylko teoria, ponieważ boisko rządzi się innymi prawami, o czym przekonali się gospodarze – Błonie Barwice I. Mimo, że zajęli 1 miejsce w grupie A, to w meczu z IV drużyną grupy B nie potrafili sobie poradzić. Ataki były raz po raz odpierane przez zawodników z Drawska Pom. i gdy już wszyscy nastawili się na rzuty karne, goście 20 s. przed końcem ustalili wynik meczu. Błonie – Drawa Drawsko Pom. 0:1. W kolejnym meczu ćwierćfinałowym zawodnicy Chojniczanki Ermo Chojnice bardzo dzielnie walczyli, jak się okazało później ze zwycięzcą turnieju AP Kotwicą Kołobrzeg ulegając tylko 1:0. Swoje mecze ćwierćfinałowe wygrały również AP Reissa i Iras Czaplinek. Ostatecznie w finale AP Kotwica zrewanżowała się Irasowi za przegraną w fazie grupowej i wygrała 2:1. Trzecie miejsce wywalczyła drużyna Bartka Szwałka – AP Reissa.

Końcowa klasyfikacja:

  1. AP Kotwica Kołobrzeg
  2. Iras Czaplinek
  3. AP Reissa
  4. Drawa Drawsko Pom. II
  5. Błonie Barwice I
  6. Chojniczanka ERMO Chojnice
  7. Błonie Barwice II
  8. AP Szczecinek
  9. Drawa Drawsko Pom. I
  10. Orlik Czarne

Drugi dzień turniejowy, to zmagania zawodników z rocznika 2000 i młodsi. Do gry zgłosiło się 7 drużyn: AP Technik Świdwin, AP Szczecinek I, AP Szczecinek II, Czarni Czarne, SP Junior Kalisz Pom. oraz Błonie Barwice I i Błonie Barwice II. Mecze trwały 1 x 10 min., grano systemem każdy z każdym. W piłce nożnej nie ma żadnych kalkulacji. Z każdą drużyną trzeba grać w pełni skoncentrowanym i nie można nikogo lekceważyć. Przekonały się o tym zespoły, które od początku wiodły prym w turnieju: Błonie Barwice I, AP Szczecinek II i AP Technik Świdwin, ale im również przytrafiały się małe potknięcia. Drużyna ze Szczecinka 3 x wygrała oraz 3 x zremisowała, natomiast gospodarze wygrali 4 spotkania, 1 x zremisowali bezbramkowo i w bardzo ważnym meczu właśnie z AP Szczecinek I doznali porażki 2:1. Technik Świdwin natomiast zdobył 11 punktów, ale przytrafiła się porażka z drużyną Czarnych Czarne.

   Serdeczne podziękowania dla Roksany Krasoń oraz Krzysi Rozmacińskiej z Ochotniczej Grupy TADMED za opiekę medyczną

Klasyfikacja końcowa:

  1. Błonie Barwice I - 13 pkt.
  2. AP Szczecinek I – 12 pkt.
  3. AP Technik Świdwin – 11 pkt.
  4. SP Junior Kalisz Pom. – 8 pkt.
  5. AP Szczecinek II – 8 pkt.
  6. Błonie Barwice II – 3 pkt.
  7. Czarni Czarne – 3 pkt.

Nagrody ufundowane przez Urząd Miejski w Barwicach w ramach Kampanii Zachowaj Trzeźwy Umysł, MGLKS Błonie Barwice oraz Stowarzyszenie Kulturalno - Sportowe „Partner” wręczył Prezes klubu Grzegorz Tomaszewicz.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w galerii / rocznik 2003 / rocznik 2000

Facebook

ZamknijStrona używa cookies (ciasteczek). W przeglądarkach internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.